Usuari:Paraula de pas:login 25/06/2017 10:40:53
/ inici
Imprimeix

Benvingut/da al TRAMITADOR EN LÍNIA

El tramitador en línia és un servei de l'Ajuntament de Vilassar de Dalt que permet a qualsevol ciutadà presentar instàncies i iniciar tràmits d'una forma àgil i còmoda sense necessitat de desplaçar-se a les dependències municipals.

El catàleg de tràmits es va omplint a mida que nous procediments estan disponibles. En cas de no trobar el tràmit que necessiteu, si us plau, feu servir la instància general. Moltes gràcies.

Per tal de poder accedir i/o tramitar:

1) Cal tenir instal·lades les claus públiques de l'Agència Catalana de Certificació (CATCert) per tal de poder entrar al web de forma segura. Si disposeu de l'idCat, ja les tindreu instal·lades. Si no és així, descarregueu-les i instal·leu-les ara.

2) Per poder identificar-se, cal tenir un dels següents certificats electrònics: el DNI-e, l'idCat (emès per CatCert), el certificat d'identitat de persona física o el certificat de persona jurídica en l'àmbit tributari, ambdós emesos per la Ceres Fábrica Nacional de Moneda y Timbre - Real Casa de la Moneda (FNMT - RCM).(Nota 1)

Es pot sol·licitar l'idCat a les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà (OAC) del mateix Ajuntament.

 


Nota 1: Si només voleu tramitar una QUEIXA o SUGGERIMENT no necessiteu tenir certificat digital ni signatura digital.